با بودجه سودآوری توضیح داده شد
نوشته شده توسط : Mihayloo

AMarkets

سرمایه گذاری با سودآوری با بازار سهام مستقیم یا سرمایه گذاری های مرتبط با واحد متفاوت است ، نه اینکه بلافاصله فراز و نشیب های نوسانات بازارصندوق سودمدل سودآوری برخی از بازده های حاصل از بودجه خود را در سالهای خوب برای یارانه پاداش در سالهای عملکرد ضعیف تر بازار و تضمین پرداخت کلیه سرمایه های سرمایه گذاری شده به همراه پاداش های اضافه شده در مورد مرگ ، باز می گرداند. سودهای خود همچنان بخش قابل توجهی از سرمایه گذاری ها در انگلستان را تشکیل می دهد. آنها برای هر شخص مناسب نخواهند بود اما در اوراق بهادار افرادی که به دنبال یک سرمایه گذاری محتاطانه هستند که احتمالاً از سپرده های نقدی بهتر عمل می کند و از سرمایه های بین المللی و طولانی مدت حمایت می کند ، جایگاه دارند. اگر سرمایه گذاران به دنبال متنوع سازی ریسک خود باشند یا به دنبال جایگزین کمتری برای بسیاری از بودجه های مدیریت شده هستند ، با سود کار می کند.

بودجه با سودآوری باید به طور ایده آل به مدت 5 سال یا بیشتر برگزار شود.

صندوق سود با ما

صندوق اخلاقی با سودآوری سرمایه گذاری سالم قصد دارد تا از طریق یک صندوق محتاط و فعال مدیریت شده در طول مدت و طولانی مدت ، در حالی که نوسانات در بازارهای سرمایه گذاری را صاف می کند ، رشد مداوم را از طریق یک صندوق محتاط و فعال مدیریت شده فراهم کند. این سرمایه گذاران راهی برای سرمایه گذاری و صرفه جویی در آینده خود در یک صندوق اخلاقی و محتاطانه با سودآوری که در ترکیبی از دارایی های مختلف سرمایه گذاری می کند ، ارائه می دهد ، که دستیابی به آن به عنوان یک فرد مستقیم دشوار است. این موارد شامل اوراق قرضه دولت و شرکت ، سهام انگلیس و جهانی ، املاک تجاری و سپرده های نقدی است.

ما اطمینان می دهیم که موضع سرمایه گذاری ما نشان دهنده دیدگاه های گسترده تر از اعضای جامعه است که می خواهند ما اکثر بودجه را به شرکت های درگیر در فعالیت هایی که به نفع جامعه و محیط زیست هستند ، اختصاص دهیم. ما از سرمایه گذاری در شرکت های درگیر در صنایع خاص و فعالیت هایی که مورد توجه اعضای ما قرار دارد ، از جمله الکل ، اسلحه یا صنعت دخانیات و ارائه دهندگان قمار و مستهجن جلوگیری می کنیم. ما همچنین از سرمایه گذاری در شرکت هایی که سازوکارهایی برای حمایت از حقوق بشر ندارند یا نمی توانند شیوه های مسئول تجارت را نشان دهند ، خودداری می کنیم.

با سرمایه گذاری پول اعضای اخلاقی و با مسئولیت پذیری ، ما معتقدیم که می توانیم ارزش بلند مدت بهتری را برای اعضای خود ایجاد کنیم و نتایج بهتری برای جامعه و دنیایی که در آن زندگی می کنیم ، با ملاحظات محیط زیست ، اجتماعی و حاکمیت (ESG) یکپارچه در رویکرد سرمایه گذاری ما باشد.

برای به حداکثر رساندن بازده احتمالی ، سهام و سهام ، املاک تجاری و اوراق بهادار با بهره ثابت در صندوق اخلاقی با سودهای اخلاقی به صورت حرفه ای و فعال مدیریت می شوند. ما از مدیران صندوق های خارجی استفاده می کنیم که در هر کلاس دارایی مهارت و تخصص دارند تا هر فرصتی را برای رشد جستجو کنند ، در حالی که فقط جامعه را در معرض خطر قابل قبول قرار می دهند. آنها یک سرویس مسکونی ارائه می دهند و استراتژی سرمایه گذاری ، تخصیص دارایی و انتخاب سهام و دارایی های فردی را مدیریت می کنند.

پاداش

در یک صندوق سود سود ، سرمایه گذاران پس از کسر هزینه های در حال اجرا ، در تمام سود جامعه سهم دارند و سهم خود را در قالب پاداش هایی دریافت می کنند که منعکس کننده عملکرد سرمایه گذاری در صندوق است. سه نوع جایزه ، سالانه ، موقت و نهایی وجود دارد و همه مهم هستند.

پاداش های سالانه یا معکوس هر سال اعلام می شود ، به سرمایه گذاری اضافه می شود و منعکس کننده عملکرد سرمایه گذاری در صندوق است. در صورت تسلیم شدن یک سیاست یا عقب نشینی ، پاداش های موقت اضافه می شود و دوره بین پایان سال آخرین پاداش اعلام شده و تاریخ هرگونه عقب نشینی را پوشش می دهد. پاداش های نهایی یا ترمینال ممکن است برای افزایش بیشتر مبلغی که اعضا هنگام برداشت سرمایه گذاری در نهایت پس گرفته می شوند ، پرداخت کنند تا اطمینان حاصل شود که سرمایه گذاران سهم عادلانه خود را از بازده های حاصل از صندوق سود با سود دریافت می کنند.

صافی

یکی از اهداف اصلی صندوق اخلاقی با سرمایه گذاری سالم ، کاهش تأثیر نوسانات کوتاه مدت بازار و کمک به بازده مداوم سرمایه گذاران است. این امر با "هموار سازی" میزان بازده سالانه که برخی از بازده ها در دوره های بازده سرمایه گذاری خوب حفظ می شوند و در دوره هایی اعمال می شود که بازده سرمایه گذاری به اندازه مناسب نیست ، حاصل می شود.

این فایده بسیار خوبی دارد به خصوص در مواردی که از صندوق سود با سود استفاده می شود برای تأمین بودجه چیزی که در یک تاریخ خاص مانند بازنشستگی اتفاق می افتد

Image

ضمانت کردن

تمام ISA و اوراق سرمایه گذاری سرمایه گذاری سالم شامل پوشش زندگی برای اطمینان از سرمایه گذاری اولیه به علاوه تمام پاداش هایی که اضافه شده است ، در مورد مرگ یک سرمایه گذار پرداخت می شود.

با برنامه های معافیت مالیاتی سرمایه گذاری سالم و برنامه پس انداز استاندارد ، مبلغی که در مورد افتتاح این طرح توافق شده است ، حداقل مطلق است که صاحب سیاست تضمین می شود در پایان دوره انتخابی دریافت کند ، و تمام حق بیمه پرداخت شده است. هر ساله ممکن است یک پاداش به این برنامه های پس انداز اضافه شود تا مبلغ تضمین شده دریافت شده در بلوغ را افزایش دهد. این پاداش ها به عنوان درصدی از مبلغ اصلی تضمین شده محاسبه می شوند و به محض اعلام پاداش و اضافه شده به این سیاست ، هرگز نمی توان از آن برداشته شد.

کاهش ارزش بازار

در شرایط شدید ، جامعه توانایی کاهش ارزش صندوق عضو را در هنگام پرداخت آن خواهد داشت. شناخته شده به عنوان "کاهش ارزش بازار" ، این اتفاق می افتد در صورتی که کاهش قابل توجهی در ارزش سرمایه گذاری ها وجود داشته باشد که با استفاده از دستاوردهای سالهای گذشته امکان پذیر نبوده است.

اگر مشتری مایل به عقب نشینی از صندوق در زمانی باشد که ارزش بازار صندوق کاهش یابد ، می تواند MVR اعمال شود. پس از آن پرداخت ، کاهش ارزش بازار صندوق را به روشی که برای همه مشتریان منصفانه باشد ، منعکس می کند.

MVR در صورت مرگ یک سرمایه گذار یا برنامه های معافیت مالیاتی یا پس انداز استاندارد هرگز اعمال نمی شود.




:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: